MES Sant Adrià reclama a l’Alcalde que porti al Ple el contingut del document que fixa els eixos de futur del Consorci de La Mina.

El Grup Municipal es mostra sorprès per les declaracions fetes per l’Alcalde i li recorda que el futur del Consorci ha de ser sotmès a l’aprovació del Ple.

A MES Sant Adrià, ens han estranyat les declaracions de l’Alcalde publicades en el Diari El Punt-Avui del passat 16 de gener. En elles, l’Alcalde parla de la continuïtat del Consorci tot fent referència a un document aprovat que fixa els eixos de futur de l’ens consorciat.

El Grup Municipal, a través de la seva portaveu Isabel Marcuello, ha declarat: “No ens esperàvem que l’Alcalde expliqui en les seves declaracions que el document que fixa els eixos de futur del consorci està fet i aprovat, quan el Ple Municipal no ha debatut, no ha ratificat cap document en aquest sentit”.

Marcuello s’ha mostrat preocupada per les declaracions de Callau “Les administracions que integrem el Consorci, hem de ratificar la seva continuïtat de manera individual. En el cas de l’Ajuntament de Sant Adrià, aquesta és una decisió que correspon al Ple. L’equip de Govern, ha de treballar amb la resta de grups i amb les entitats del barri, quin ha de ser el futur del Consorci i quines les seves línies d’actuació”.

En relació a les declaracions de l’Alcalde sobre quin ha de ser el futur de l’edifici Venus i dels seus veïns, la regidora es mostra contundent “El Ple de l’Ajuntament, va acordar en sessió ordinària de 27 de febrer de 2015, instar l’execució integra de les actuacions previstes en el Pla Especial de Transformació i Millora del Barri de La Mina”.

Grup Municipal MES Sant Adrià

NOTA: Adjuntem el link de la notícia a la que fem referència  http://www.elpuntavui.cat/territori/article/6-urbanisme/933125-de-frontera-a-frontissa.html

Sant Adrià del Besòs, a 18 de gener de 2016