Close

Reunió amb ERC, 28 febrer

Seguint amb la ronda de reunions institucionals, Moviment d’Esquerres va fer una trobada amb representants d’ERC el divendres 28 de febrer. La delegació de MES estava formada per Josep Serra, coordinador general, Teresa Garcia, coordinadora general adjunta, Manel Sostres, responsable de relacions institucionals, i Oriol Calvet, secretari d’organització. Per part d’Esquerra Republicana, van participar a la reunió Marta Vilalta, secretària general adjunta i portaveu, i Isaac Peraire, vicesecretari de vertebració territorial i partit obert.

El motiu principal de la trobada era donar a conèixer la nova Coordinadora Nacional de MES, Moviment d’Esquerres. També es va aprofitar per explicar a ERC els objectius immediats i de futur, i analitzar conjuntament la situació política, a nivell municipal i de país.

Es va especificar que MES, Moviment d’Esquerres defensa el Socialisme Democràtic Independentista i que, com a tal, ocupa un espai dins el ventall de les forces polítiques que reclamen el Dret a Decidir.

Josep Serra va ressaltar que “tenim estructura de partit. Hi som i seguim!” I va comunicar que “el nostre propòsit és establir ponts de diàleg entre totes les forces independentistes i sobiranistes.”

Vilalta i Peraire van manifestar que ERC treballa pel Referèndum d’Autodeterminació i van concloure que ara cal enfortir-nos a nivell de país amb polítiques socials, trobant aliances i consensos per a poder-les desenvolupar.

La sessió va transcórrer en un ambient de cordialitat i de respecte mutu. Després d’explicar, totes dues formacions, quines eren les apostes i accions a emprendre, es van emplaçar a continuar amb la relació establerta i a mantenir reunions conjuntes de treball tant a nivell nacional com a nivell territorial.

 

Reunió amb parlamentaris d’ERC, 4 de març

Alfons Palacios, expresident de Moviment d’Esquerres, va presentar els nous coordinadors generals de MES, Josep Serra i Teresa Garcia, als diputats Marc Sanglas i Lluís Salvadó, del grup parlamentari d’Esquerra Republicana.

La reunió va tenir lloc dimecres 4 de març al Parlament. Els participants van posar en comú els objectius que mouen MES a continuar treballant pel país i van explicar la situació del partit a nivell territorial i nacional. Per acabar, es va fer un intercanvi d’impressions sobre la situació política actual.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *