
Som-hi!
La recentment elegida Coordinadora de MES, Moviment d’Esquerres, per l’Assemblea General, vol agrair de manera implícita la immensa tasca duta a terme per la Directiva sortint. En uns moments en què el país ha sofert una injusta repressió, amb polítics a la presó, a l’exili o encausats, en què la ciutadania s’ha vist immersa en eleccions continues, en què el govern de Catalunya i el Parlament han sofert desavinences i picabaralles lamentables. La nostra directiva ha cregut en el projecte, s’ha mantingut sòlida, tot i els entrebancs trobats en el curt, només cinc anys de vida, intens i convuls trajecte que hem recorregut. La seva tenacitat ha fet possible que ara estiguem aquí i puguem continuar. Gràcies!
Comença un nou període que ha de servir per consolidar-nos, arreu del territori, com a socialistes sobiranistes que defensem el dret a decidir. L’afrontem amb empenta, ganes i molta il·lusió. Volem arribar a ser la força basculant, íntegra i decisiva que necessitem per a transformar el nostre país en una societat igualitària, lliure, feminista i plenament democràtica. Per assolir-ho hi hem de dedicar hores, enginy i entusiasme i contagiar-nos de l’energia que transmeten les persones que ens acompanyen en aquesta decisiva etapa del partit.
Propugnem una política de baix cap a dalt. Una política municipalista i de país. Una política que encoratja a participar plenament en aquest moviment transformador i agosarat. Plegats arribarem a aconseguir els objectius immediats i de futur que ens proposem. N’estem convençuts!
Objectius que trobem en les nostres recentment aprovades ponències i que ens hem proposat desenvolupar tots els representants de la Coordinadora Nacional. Ens hem estructurat en diferents àmbits de treball, que reflecteixen tot un ventall de temàtiques en les que volem inserir i que passen per la nostra implantació al territori i per la pràctica de polítiques que poden canviar la realitat. Polítiques que van lligades al tractament del canvi climàtic, l’habitatge, l’educació, la cultura, l’esport, el patrimoni històric, les noves tecnologies, la política municipal, la política de país, la política europea, el medi ambient, la joventut, les infraestructures públiques, la diversitat, els drets socials, el moviment LGTBI, la gent gran, l’agricultura, la ramaderia, la pesca, l’emprenedoria, la seguretat, la migració, les polítiques d’igualtat, el turisme, el lleure, la diversitat. En definitiva, ens hem organitzat per omplir de contingut material la República que volem construir, posant com a prioritat la vida de les persones.
Hi som! Hi volem ser! Hi serem! Endavant Moviment d’Esquerres! Som-hi!
Teresa Garcia i Recasens
Coordinadora general adjunta de Moviment d’Esquerres

