Close

Seminari: "La mobilitat dels joves de FP"

La mobilitat dels joves de Formació Professional: una oportunitat d’accés al treball; un factor de millora de la competitivitat” és una jornada que organitza la Fundació Catalunya Europa el proper divendres 15 d’abril a les 9:30h a l’IMET de Tarragona (Ramon y Cajal 70).

Aquesta jornada s’emmarca en un projecte de la Fundació Catalunya Europa que compta amb el suport de la Comissió Europea i té per objectiu fer front a un dels majors problemes de la UE: l’atur juvenil. A través d’aquestes jornades es preveu donar veu a representants de diferents sectors implicats i crear una xarxa que faciliti i fomenti la mobilitat del col·lectiu d’estudiants d’FP. El programa serà presentat per l’eurodiputat Ernest Maragall.

Al següent enllaç podeu trobar més informació dels seminaris que ja es van celebrar el mes de març a Barcelona i Girona.

En cas de voler-hi participar, cal que envieu la confirmació a info@catalunyaeuropa.net

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *