
Ernest Maragall: "Unitat-diversitat el 27S. Ara, a totes"
(…) és la feina pendent de construcció col·lectiva que tenim al davant totes les forces d’esquerra catalanes sobiranistes però que fins ara no hem sabut articular.
És el que ERC no acaba de liderar, tot i continuar essent la força central d’aquest espai, per bé que cal anotar prou positivament la proposta de l’anomenada Aliança per la República Catalana. És també allò que les CUP expressen amb una evident eficàcia i explícita radicalitat, però adreçades a un sector social prou específic i minoritari.
És, per fi, allò que MES i els sectors sobiranistes d’ICV hem d’afrontar amb tanta gosadia com determinació, per a aportar ambició transformadora i nous conceptes d’equitat i d’economia sostenible. No per deixar-nos absorbir, ni per dissoldre’ns en cap altra força, sinó per compartir en peu d’igualtat la construcció d’aquesta Gran Esquerra Catalana que ha de convertir-se en actiu principal i imprescindible del procés d’alliberament.
Llegir més: http://www.vilaweb.cat/opinio_contundent/4411229/unitat-diversitat-27-s-totes.html

One Response to Ernest Maragall: “Unitat-diversitat el 27S. Ara, a totes”
Es vital “definir” REPÚBLICA CATALANA com espai global de llibertat sense exclusions ni prioritats ideológiques.
La legítima confrontació partidista impedeix desenvolupar el procés cap a l’Independencia.
Constituída la REPÚBLICA CATALANA les urnes ja definirán, en cada temps, el Païs que som i el que volem ser, dins un espai de convivència en llibertat.