
El nostre adéu a Jesús Garrido
Ahir ens va deixar el company Jesús Garrido, actual coordinador de MES-Moviment d’Esquerres a Mataró i El Maresme.
Jesús Garrido va ser un dels impulsors inicials de NeCat – Nova Esquerra Catalana i el impulsor de la formació al Maresme. Va continuar amb la tasca de coordinació a la ciutat i el Maresme després de la creació de MES-Moviment d’Esquerres després de la fusió de NeCat amb Moviment Catalunya.
A les municipals del 2015, va ser el cap de la delegació de MES en l’acord per concórrer junts ERC i MES en una candidatura conjunta a Mataró. Des de llavors, ha estat a la comissió d’enllaç entre ERC i MES per a treballar la direcció política del grup municipal.
Havia organitzat la propera Assemblea territorial de Maresme-Vallès Oriental del proper 9 de novembre on havia de ser escollit coordinador general.
El nostre més sentit condol a la família i a tots els amics del Jesús. Des del partit el tindrem sempre present i continuarem la seva feina amb tota la motivació que ell ens va transmetre.
Descansa en pau Jesús

One Response to El nostre adéu a Jesús Garrido
És una llàstima que gent com el Jesús s’en vagin, lluitador i fidel als seus ideals fins a l’últim moment. Descansi en pau. El meu condol a famíliars i amics!!