Close

Comunicat de premsa

Comunicat de premsa

14 de juliol de 2015

MES Moviment d’Esquerres celebra que les dues trobades de la cimera per acordar l’estratègia a seguir, tant per els partits sobiranistes com pels representants de les entitats civils, hagi donat com a resultat un acord que dissol les inquietuds de l’opinió pública catalana durant les últimes setmanes. A partir d’ara queda senyalat un camí clar cap a les eleccions del 27S que prioritza el seu caràcter plebiscitari i crea un sòlid espai de confluència de les forces independentistes i sobiranistes d’acord amb el desig expressat per la societat catalana.

Magda Casamitjana, presidenta de MES Moviment d’Esquerres, ha expressat en les reunions d’ahir tarda i d’avui dimarts, el compromís inequívoc de l’organització en el procés de construcció de la Catalunya-Estat i la voluntat de Moviment d’Esquerres per treballar a fi de dotar al programa de la llista comú del contingut social que capgiri l’actual situació de crisi i creï un clima de transparència i empoderament de la ciutadania d’acord amb els eixos d’actuació política dels socialistes sobiranistes.

Un cop rebuda la literalitat dels acords, la Junta de Moviment d’Esquerres els debatrà aquesta setmana.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *