Comunicat de premsa
Comunicat de premsa
14 de juliol de 2015
MES Moviment d’Esquerres celebra que les dues trobades de la cimera per acordar l’estratègia a seguir, tant per els partits sobiranistes com pels representants de les entitats civils, hagi donat com a resultat un acord que dissol les inquietuds de l’opinió pública catalana durant les últimes setmanes. A partir d’ara queda senyalat un camí clar cap a les eleccions del 27S que prioritza el seu caràcter plebiscitari i crea un sòlid espai de confluència de les forces independentistes i sobiranistes d’acord amb el desig expressat per la societat catalana.
Magda Casamitjana, presidenta de MES Moviment d’Esquerres, ha expressat en les reunions d’ahir tarda i d’avui dimarts, el compromís inequívoc de l’organització en el procés de construcció de la Catalunya-Estat i la voluntat de Moviment d’Esquerres per treballar a fi de dotar al programa de la llista comú del contingut social que capgiri l’actual situació de crisi i creï un clima de transparència i empoderament de la ciutadania d’acord amb els eixos d’actuació política dels socialistes sobiranistes.
Un cop rebuda la literalitat dels acords, la Junta de Moviment d’Esquerres els debatrà aquesta setmana.
