
Ara Mollet-ERC-MES constata la ineficiència de la Taula de Mobilitat
El regidor Manel Sostres, de MES Mollet, abandona la Taula com a mesura de protesta en la darrera sessió d’aquesta, el passat 25 de maig.
El regidor de MES Mollet, Manel Sostre, no participarà més a l’actual Taula de Mobilitat de Mollet. La decisió arriba després que en la darrera reunió del 25 de maig, els regidors d’Ara Mollet-ERC-MES, Marta Vilaret i Manel Sostre, van mostrar la seva disconformitat amb el funcionament actual de la Taula, sense ser escoltats. A més, el regidor Manel Sostres, de MES Mollet, va proposar dissoldre l’actual Taula de Mobilitat i constituir-ne una de nova que seguís l’esperit de participació ciutadana i de debat amb què en el seu moment s’havia constituït. Com era d’esperar, el Govern municipal de Mollet no va considerar apropiat passar a votació la proposta i, per tant, va fer impossible que prosperés.
El grup municipal Ara Mollet-ERC-MES ja fa temps que es queixa del funcionament de la Taula de Mobilitat de Mollet. No està clar qui n’és membre, no té cap periodicitat assignada i el pitjor de tot, no hi ha cap voluntat de què sigui un lloc de debat i consens sobre la mobilitat a Mollet.
La poca importància que el Govern de Mollet dona a aquesta Taula es demostra per exemple en el fet que des de la reunió del 20 de setembre de 2016 es va convocar quatre cops i es va ajornar tres més fins a aconseguir la trobada del passat 25 de maig. Els grups municipals de Mollet van ser convocats sense cap mena d’ordre del dia previ per assistir a una trobada que fou merament informativa, sense possibilitat de debat ni presència de cap tècnic municipal, i on el Govern de Mollet facilità la informació i explicà les decisions preses que va creure adients en l’àmbit de la mobilitat, sense esperar cap mena de resposta de la resta de grups.
El regidor de MES Mollet resta a l’espera que algun dia “hi hagi la ferma voluntat de constituir una nova i autèntica Taula de Mobilitat per poder formar-ne part”. “Una nova Taula de Mobilitat que persegueixi els objectius i les formes de debat i de participació ciutadana que proclama el propi Ajuntament de Mollet i que a hores d’ara ignora i incompleix conscientment”, ha destacat Sostre.
Des del grup municipal d’Ara Mollet-ERC-MES, per responsabilitat i com a grup municipal, no abandonaran la Taula de Mobilitat tot i estar absolutament d’acord amb la proposta feta des de MES Mollet.
