Close

Moviment d'Esquerres també crida "No Tinc Por"

“No tinc Por”. Així ha cridat Catalunya després dels atemptats de Barcelona i de Cambrils. Moviment d’Esquerres

també hem aixecat la nostra veu perquè l’odi i la por no ens venceran.

Per això, el matí de divendres hem participat en el minut de silenci convocat a Plaça Catalunya i simultàniament als municipis catalans, al costat de totes aquelles persones que han volgut donar suport a les víctimes dels atemptats i condemnar episodis com els que aquest dijous hem viscut a Catalunya.

I el pròxim dissabte 26 d’agost a la tarda (18h) animem a tots als companys i companyes de MES a concentrar-nos junts a Passeig de Gràcia per dir PROU AL TERRORISME

Imatges dels diferents punts de Catalunya durant el minut de silenci:

 

[Actualització 19 d’agost de 2017]

One Response to Moviment d’Esquerres també crida “No Tinc Por”

  1. Pingback: Felicitats als cossos policials i d’emergència catalans | Moviment d'Esquerres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *