
Moviment d'Esquerres també crida "No Tinc Por"
“No tinc Por”. Així ha cridat Catalunya després dels atemptats de Barcelona i de Cambrils. Moviment d’Esquerres
també hem aixecat la nostra veu perquè l’odi i la por no ens venceran.
Per això, el matí de divendres hem participat en el minut de silenci convocat a Plaça Catalunya i simultàniament als municipis catalans, al costat de totes aquelles persones que han volgut donar suport a les víctimes dels atemptats i condemnar episodis com els que aquest dijous hem viscut a Catalunya.
I el pròxim dissabte 26 d’agost a la tarda (18h) animem a tots als companys i companyes de MES a concentrar-nos junts a Passeig de Gràcia per dir PROU AL TERRORISME
Imatges dels diferents punts de Catalunya durant el minut de silenci:
- Sant Adrià
[Actualització 19 d’agost de 2017]


One Response to Moviment d’Esquerres també crida “No Tinc Por”
Pingback: Felicitats als cossos policials i d’emergència catalans | Moviment d'Esquerres