
La diputada de MES Magda Casamitjana debat les raons pel Sí a la Selva del Camp
En el 2017 estem vivint el final d’una etapa transcendental per la història del nostre país. El proper 1 d’octubre els catalans i les catalanes podran acudir a les urnes i decidir el futur de Catalunya. Davant aquest escenari, és important que els ciutadans del país coneguin per què és important anar a votar i si comptaran amb totes les garanties per fer-ho.
La diputada de MES al Parlament de Catalunya pel grup de JxS, Magda Casamitjana, ha estat una de les encarregades d’explicar-ho aquest dimecres 23 d’agost a la Selva del Camp amb la resta de forces pro-referèndum. La taula rodona ha estat organitzada per la recent constituïda Coordinadora per l’1 d’Octubre.
Casamitjana ha destacat la importància de perquè tots els catalans i catalans han de dir SÍ a votar i SÍ a una pròxima República catalana: “Els qui conformem MES seguim sent socialistes de valor, però també socialistes sobiranistes, convençuts que Catalunya ha de ser independent”. I ha conclòs: “Ara ja no podem ser una comunitat autònoma, sinó que cal que fem un pas més, adquirint totes les competències per poder exercir com estat”.
Galeria d’imatges de l’acte El Perquè del Sí:
