
Amb Junts pel Sí, des d'Amposta fins a St. Adrià
Ahir, últim dia del mes d’agost, Marina Geli, en nom de Moviment d’Esquerres, va ser a Amposta fent campanya al costat de Germà Bel -cap de llista per Tarragona-. Lluís Salvadó i Meritxell Roigé.
A Sant Adrià, Magda Casamitjana va acompanyar Eduardo Reyes, Jordi Turull i Toni Comín en un acte de difusió de la candidatura pel Sí.
