Close

Amb Junts pel Sí, des d'Amposta fins a St. Adrià

Ahir, últim dia del mes d’agost, Marina Geli, en nom de Moviment d’Esquerres, va ser a Amposta fent campanya al costat de Germà Bel -cap de llista per Tarragona-. Lluís Salvadó i Meritxell Roigé.

A Sant Adrià, Magda Casamitjana va acompanyar Eduardo Reyes, Jordi Turull i Toni Comín en un acte de difusió de la candidatura pel Sí.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *