Close

Vilaweb: Jordi Martí: "Més que voler la independència, a mi em fan fora de l'estat espanyol"

El portaveu de Moviment d’Esquerres (MES), Jordi Martí, respon dues preguntes sobre la independència i el futur de Catalunya al món. És una altra entrevista de la sèrie ‘Faces of Independence’ de l’edició en anglès de VilaWeb, que reproduïm en català.

Llegir més:

http://www.vilaweb.cat/noticia/4231933/20150217/jordi-marti-voler-independencia-mi-em-fan-fora-lestat-espanyol.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *