
MES Sant Adrià es presenta a les eleccions municipals 2019
Isabel Marcuello revalida la confiança de MES Sant Adrià i encapçalarà la candidatura
L’assemblea local de MES Sant Adrià de Besòs ha decidit presentar-se de nou en solitari a les eleccions municipals, i ha tornat elegir per unanimitat Isabel Marcuello per encapçalar la candidatura municipal, revalidant-li la confiança. A més de la candidata, el divendres 12 d’abril es va aprovar per unanimitat els noms de les dones i homes que formaran la candidatura de MES Sant Adrià.
Una candidatura seriosa, compromesa amb els veïns i la ciutat, amb experiència, amb noves incorporacions que representen les diverses realitats de la ciutat i dels seus barris.
El programa electoral, clarament d’esquerres, prioritza les persones. MES Sant Adrià plasma aquest objectiu reflectint a les seves propostes allò que els adrianencs i adrianenques necessiten; per això MES Sant Adrià té com a prioritat el ciutadà:
- Primer els teus veïns i les teves veïnes.
- Primer els teus fills i les teves filles.
- Primer els teus avis i les teves àvies.
- Primer la teva llar, la teva escala, el teu carrer, el teu barri.
- El teu transport, l’aire que respires, el civisme i la salut.
- La teva escola, la teva formació , el teu esport, la teva cultura i la teva seguretat.
Perquè desitgem un Sant Adrià ecològic, cívic, participatiu, amb una administració al servei de la ciutadania eficaç i eficient, amb un urbanisme de qualitat, amb accés a la salut i als serveis socials, que ofereixi noves oportunitats a tothom, que fomenti l’ocupació i vetlli per un teixit productiu sostenible i tecnològic, on l’educació obri les portes als futurs adults i cap infant en quedi fora, on es garanteixin les necessitats d’habitatge i es realitzi l’enderroc definiu de l’edifici Venus i la reubicació dels seus ocupants, on eradicar la pobresa sigui l’eix bàsic de les polítiques socials i no s’oblidi les necessitats de ningú, on el medi ambient i la seva cura formi part de les decisions de l’Ajuntament. Un Sant Adrià on la ciutadania compti de veritat, se li ofereixi una participació real, i se l’escolti de veritat.
Per tot això, MES Sant Adrià ha fet de nou aquest pas, perquè creiem que la tasca feta ens avala per a continuar, perquè sentim el suport de la ciutadania i perquè creiem de debò que podem fer un bon servei a la nostra ciutat.
MES Sant Adrià ja té candidatura a les Municipals 2019
>> Notícia apareguda a AraBesòs.com.
