Close

10-O: Defensem les institucions catalanes!

Malgrat les duríssimes condicions en què es va celebrar el Referèndum d’autodeterminació del passat 1 d’octubre, des de Moviment d’Esquerres reconeixem plenament el seu resultat i, per tant, manifestem que aquesta convocatòria dóna un nou mandat democràtic al Parlament i al Govern de Catalunya per seguir endavant.

Aquest dimarts 10 d’octubre, els socialistes sobiranistes acompanyarem als nostres representants polítics en un dels dies més trascendentals de la història de Catalunya.

📆 Dimarts #10Oct
🕗 18h
📍 Passeig Lluís Companys (BCN)

Ara, determinació i intel·ligència!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *