
10-O: Defensem les institucions catalanes!
Malgrat les duríssimes condicions en què es va celebrar el Referèndum d’autodeterminació del passat 1 d’octubre, des de Moviment d’Esquerres reconeixem plenament el seu resultat i, per tant, manifestem que aquesta convocatòria dóna un nou mandat democràtic al Parlament i al Govern de Catalunya per seguir endavant.
Aquest dimarts 10 d’octubre, els socialistes sobiranistes acompanyarem als nostres representants polítics en un dels dies més trascendentals de la història de Catalunya.
📆 Dimarts #10Oct
🕗 18h
📍 Passeig Lluís Companys (BCN)
Ara, determinació i intel·ligència!

