
#11S Diada Nacional
Desitgem una feliç i intensa Diada a tothom. Avui és i serà un dia gran en la nostra història.
Arrenca el matí amb tot un seguit d’ofrenes florals arreu del territori. Serem a Tornabous, a Montjuïc, a Sant Boi i al Monument a Rafael de Casanovas a Barcelona, a la vila de naixement de Josep Irla…, i aquesta tarda, tots a la #Via. Recordeu, ens trobem al Tram 10
