
19G: Ni Espanya ni França. Països Catalans
Moviment d’Esquerres celebrem que el món independentista ha tornat a confluir en una mobilització unitària. Constatem l’èxit de la convocatòria per mostrar el rebuig a la cimera hispano-francesa d’aquest dijous 19 de gener a Barcelona: Ha quedat clar que Aquí no s’ha acabat res!
Que el procés no s’ha acabat ho demostra tant la mobilització del món independentista com la voluntat repressiva que l’Estat continua exercint.
Ho constatem i ho repetim: Aquí no s’ha acabat res. Hi som i hi serem, amb tossuderia i determinació, per continuar defensant l’esperit del Primer d’Octubre. Ha quedat un cop més demostrat que, quan cal, la gent respon de forma unitària i transversal.
Així com vam defensar les urnes l’1-O, defensarem el resultat del referèndum fins que es faci efectiu. Reiterem: Els estats que no escolten la seva ciutadania no es poden considerar plenament democràtics.
Ens sumem al clam d’aquest 19G: Ni Espanya ni França. Països Catalans.
No abandonarem l’esperit del Primer d’Octubre fins assolir plenament els objectius.
Visca Catalunya Lliure.
Moviment d’Esquerres
19 de gener de 2023
