
21-setembre: Gran acte de Socialistes pel Sí a Girona
Aquest dijous 21 de setembre, a les 20h, els Socialistes pel Sí tenim una cita a Gironaper reivindicar per què Decidim Sí!
Des del món socialista, comptarem amb la intervenció de la diputada de MES amb Junts pel Sí Magda Casamitjana, l’exconsellera de Salut Marina Geli, la membre de la direcció de MES Pia Bosch, el regidor de MES a l’Ajuntament de Girona Pere Albertí i el secretari d’Acció política de MES Carles Ferreira. També ens acompanyaran els diputats de Junts pel Sí Germà Bel i Anna Caula.
Dia: Dijous 21 de setembre, 2017
Hora: 20h
Lloc: Centre Cívic Pla de Palau (c/ Saragossa, 27. Girona)

Acte de Socialistes pel Sí a Girona
