
23-setembre: Gran acte de Socialistes pel Sí a Lleida
El proper dissabte 23 de setembre, a les 20h, els Socialistes pel Sí tenim una cita a Girona perquè els socialistes sobiranistes apostem pel Sí, decidim!
Del món socialista, ens acompanyaran el president de MES Alfons Palacios, la diputada de MES Magda Casamitjana i el diputat d’Avancem Fabian Mohedano. I també estaran amb nosaltres la diputada de JxS Carmina Castellví, el diputat de JxS Josep Maria Forné, la diputada de JxS Montserrat Fornells, la diputada de la CUP Mireia Boya i el diputat al Congrés per En Comú Podem Jaume Moya. L’acte serà presentat i moderat per en Benjamí Bosch, Coordinador de MES a les Terres de Lleida.
Dia: Dissabte 23 de setembre, 2017
Hora: 12 h migdia
Lloc: Ateneu Popular de Ponent (c/ Pau Claris, 10. Girona)

