
25/11: Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència Envers les Dones
MANIFEST 25 DE NOVEMBRE DE 2015
Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones
Des de MES, Moviment d’Esquerres, avui en el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones, manifestem un cop més el nostre rebuig als feminicidis i a la violència masclista contra les dones i les nenes, alhora que reivindiquem que cal incrementar els treballs des dels àmbits de l’educació i serveis socials de les administracions per a poder aturar-la.
L’any 2015, per desgràcia, hi ha hagut un repunt de les agressions envers les dones a Catalunya, MES, Moviment d’Esquerres no només es suma a la commemoració d’aquest dia internacional que enguany institucionalment s’emmarca en el lema “Construïm una Catalunya lliure de violència masclista”, sinó que vol manifestar el seu ferm compromís a seguir treballant per eradicar-la des d’allà on disposem de responsabilitat política.
Un any més, malauradament, hem de recordar que la violència de gènere no és un problema que afecti només l’àmbit privat, ans al contrari és un reflex de la desigualtat entre homes i dones encara existent a la nostra societat. Per això cal treballar diàriament i seguir fent les reivindicacions que fem arreu de Catalunya, per tal de condemnar a aquells que estan vulnerant els drets i deures que defensem des de MES, Moviment d’Esquerres i reclamar els valors d’igualtat i respecte vers tothom, en el cas d’avui en concret, envers les dones.
No volem que aquesta reivindicació quedi en paraules, treballem-hi dia a dia.
