Close

Recuperar les ganes de viure #MESminirelats en motiu del 8 de març

 

La Paquita viu sola, té 80 anys, fa 10 anys que és viuda i tot ho havia fet amb el marit. Ha estat tota aquesta setmana malalta, però avui s’ha aixecat millor, els fills la visiten, és clar que si! I els nets, però es troba molt sola.

Amb els fills havien pensat anar a una residència, però les públiques tenen una llista d’espera molt gran i les privades són molt cares. Potser hauríem de mirar això que s’està posant de moda del cohabitatge, bé per la Paquita li agafa tard però és cosa d’anar-ho mirant.

Avui, en llevar-se i trobar-se millor, ha trucat a la seva amiga, la Maria, qui l’ha vingut a buscar. Totes dues han anat al centre de gent gran aquesta tarda, la Paquita s’ha trobat amb moltes amigues que van a passar-hi la tarda: unes juguen a rummycup; unes altres, a cartes; i algunes fan un bingo de tant en tant. Però totes xerren i s’expliquen les seves coses.

Es decideixen a dinar al centre, ja que està bé de preu i dinen acompanyades. Durant tota la setmana només ha menjat sucs, avui ha fet el seu paper i s’ho ha acabat tot.

Demà tenen festa al centre: és dijous gras, faran una cantada d’havaneres i tindran coca de greixons i cava per a tots i el divendres aniran d’excursió a conèixer pobles de Catalunya, als quals no havia estat mai i fer un bon dinar, La Paquita està contenta, es troba molt més bé i té moltes ganes de continuar així.

La Paquita torna tenir ganes de viure ….

 

Montserrat Benito

Montserrat Benito

Montserrat Benito

Vocal de l’àmbit gent gran de la Coordinadora de Moviment d’Esquerres

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *