
MES, Moviment d'Esquerres surt al carrer per defensar els drets dels treballadors
Un any més, l’1 de maig ha aplegat milers de persones al carrer per denunciar les polítiques antisocials a les quals avui dia estem lligats i defensar les condicions laborals dels treballadors, col.lectiu que cada cop veu com els seus drets es retallen més. Perquè a diferència del que predica el Govern espanyol, la crisi encara hi és i cal seguir lluitant per aconseguir que totes i tots els treballadors siguin iguals i rebin el mateix tracte, sou i respecte.
MES, Moviment d’Esquerres, conscient de la situació que viu el paíś, ha estat present en les diferents manifestacions que han tingut lloc en el territori català durant aquest Primer de Maig.
