Close

MES, Moviment d'Esquerres surt al carrer per defensar els drets dels treballadors

Un any més, l’1 de maig ha aplegat milers de persones al carrer per denunciar les polítiques antisocials a les quals avui dia estem lligats i defensar les condicions laborals dels treballadors, col.lectiu que cada cop veu com els seus drets es retallen més. Perquè a diferència del que predica el Govern espanyol, la crisi encara hi és i cal seguir lluitant per aconseguir que totes i tots els treballadors siguin iguals i rebin el mateix tracte, sou i respecte.

MES, Moviment d’Esquerres, conscient de la situació que viu el paíś, ha estat present en les diferents manifestacions que han tingut lloc en el territori català durant aquest Primer de Maig.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *