Close

Ahir MES, Moviment d'Esquerres érem a La Garriga

A les 20 del vespre, i davant una plaça de l’Església plena a vessar, va arrencar un dels molts actes de campanya de Junts pel Sí al territori. Hi érem, representants per la nostra presidenta, la Magda Casamitjana, al costat de Muriel Casals, d’Omnium, Jordi Turull, per part de Convergència, i d’Anna Simó, en nom d’Esquerra Republicana.

En mig d’un ambient clarament festiu i il.lusionant, vam poder esperonar als allà presents a fer, amb Junts pel Sí, un pas històric per Catalunya a l’hora que vàrem agrair a tothom l’esforç fet fins ara.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *