
Alfons Palacios visita MES Cerdanyola
Ahir, dimecres 27, els companys de MES Cerdanyola van convidar Alfons Palacios, President de Moviment d’Esquerres a una de les xerrades que organitzen mensualment per parlar de l’actualitat política al nostre país.
Palacios va començar la seva ponència fent referència a quatre grans reflexions: el socialisme i la seva actualitat; les noves formes d’organització política; la necessitat i oportunitat de poder fer un Estat com és la República Catalana, i la crisi d’Europa: més Europa però no aquesta Europa.
Seguidament es va obrir un ampli diàleg amb els assistents, ric i divers. Es van tractar temes com quin model de Catalunya estat seria l’ideal, el paper de l’economia, la permanència a l’euro, la situació de l’educació, quines politiques d’aliances calen per la construcció de l’esquerra catalana, entre d’altres.
MES Cerdanyola continuarà amb les seves xerrades mensuals. La propera serà el 16 de novembre sobre: És Cerdanyola una ciutat atractiva per al mon empresarial?
