
Ara Mollet-ERC-MES rebutja els Pressupostos del PSC per al 2018
COMUNICAT D’ARA MOLLET-ERC-MES VALORANT ELS PRESSUPOSTOS DEL 2018
La ciutat de Mollet porta, com a mínim, 10 anys amb el mateix govern i amb els mateixos pressupostos. Com ha progressat la ciutat en aquests 10 anys? Senzillament, no ha progressat. Ni progrés social, ni progrés econòmic, ni progrés cultural, ni progrés urbanístic, ni progrés tecnològic. I sense progrés no hi ha futur.
Mollet s’ha anat quedant enrere, poc a poc s’ha anat degradant. Al millor dels casos s’han mantingut els serveis de ciutat de fa 10 anys, i en altres casos, fins i tot, s’han perdut. En aquest temps, l’únic positiu que ha guanyat la ciutat són premis i reconeixements que han semblat més propaganda del govern municipal que no pas en que hagin repercutit en un mínim benestar de la seva ciutadania.
Cert és que, en aquest temps, també ha guanyat la desigualtat i ha perdut la cohesió, per tant no podem estar gaire satisfets de la gestió dels nostres dirigents locals. També és bo sortir de Mollet i observar com han evolucionat altres ciutats del nostre entorn per adonar-nos del que ha passat a Mollet: res. I això no és bo. No se’ns pot vendre l’argument de què Mollet és pobre, que no té recursos, perquè no és veritat.
Mollet té riquesa, el que cal és saber gestionar-la i redistribuir-la d’altra manera. I avançar en igualtat i en benestar. No només recuperant uns cinemes perduts, que també, sinó recuperant uns polígons industrials molt malmesos constantment minvant la seva activitat; recuperant una ciutat universitària, impulsant un teixit comercial de referència al territori; captant nous recursos per a les imprescindibles inversions. És per això, i per molt més, que necessitem uns altres pressupostos i un altre govern.
