Cal sancionar Espanya? O Alemanya?
Article de Jordi Angusto al Diari Ara:
“¿Cal amenaçar amb sancions perquè Alemanya acabi fent el que convé a tothom, començant pels mateixos alemanys? Probablement, sí. Com a Espanya, on cal fer entendre que no es pot viure a costa dels altres, dels qui presten o dels qui pateixen dèficits fiscals.”
