Close

Cal sancionar Espanya? O Alemanya?

Article de Jordi Angusto al Diari Ara:

“¿Cal amenaçar amb sancions perquè Alemanya acabi fent el que convé a tothom, començant pels mateixos alemanys? Probablement, sí. Com a Espanya, on cal fer entendre que no es pot viure a costa dels altres, dels qui presten o dels qui pateixen dèficits fiscals.”

Llegir article

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *