
Cap del Regidors de MÉS per Llançà cobrarà per dedicació exclusiva
- Aquesta mesura suposarà a l’Ajuntament un estalvi mensual d’almenys 5.000 euros
Llançà, 26 d’abril 2019.- “Fem poble, per a la gent”, aquest és el lema de MÉS per Llançà, i així ho intenta demostrar imposant la primera mesura als seus regidors: cap d’ells cobrarà per fer dedicació exclusiva en el Consistori: “Entenem que l’Ajuntament de Llançà té personal suficient per a desenvolupar correctament totes les tasques encomanades. La nostra tasca s’ha de basar només en prendre les decisions correctes i no invertir més del temps necessari per voler cobrar un sou municipal”, assegura Alícia Borràs, candidata a l’alcaldia.
Aquesta nova mesura afectaria al pressupost municipal que tindria un estalvi al voltant de 5.000 euros mensuals. “Aquests diners es podrien destinar a altres accions i si més no a intentar rebaixar els impostos als llançanencs”.
El partit, encapçalat per Borràs, està format per persones de diferents àmbits i es presenta a les eleccions municipals com un nou partit municipalista.
“A Llançà ens cal persones que col·laborin amb el poble, ajudant les persones i associacions quan calgui i no només quan formin part del consistori”.
MÉS per Llançà presentarà un programa breu i amb objectius reals, sense promeses impossibles.
“Llançà necessita fer un canvi en molts aspectes: cal millorar la neteja, el civisme, renovar infraestructures… i definir-lo com a destí turístic preferent. Hi ha molta feina a fer però no escatimarem en esforços” apunten des del grup.
MÉS per Llançà farà la seva presentació i començarà a avançar el seu programa el diumenge 5 de maig a les 19h a la Casa de Cultura de Llançà i comptarà amb la presència d’alguns dirigents d’UPM.
