
Carme Labòria (MES) deixa la política local després de 12 anys com a regidora
Article publicat a La Torre, Diari digital de Terrassa, el 21 de març de 2019.
Després de tres mandats, la regidora de Moviment d’Esquerres (MES), Carme Labòria, deixa la primera línia de la política. Ho ha anunciat aquest matí en una roda de premsa d’ERC-MES on també s’ha firmat l’acord de continuïtat entre ERC i MES de cara a les pròximes eleccions municipals.
Llegiu la notícia completa a La Torre.
