Close

Carta de la direcció als membres de MES, Moviment d’Esquerres

El 26J demanem el vot per les forces d’esquerres i sobiranistes.

Benvolguts/des,

Us informo d’alguns esdeveniments recents que afecten al nostre partit.

En el Consell Polític que vam celebrar el passat dissabte 7 de maig a les Cotxeres de Sants, la direcció va rebre l’encàrrec majoritari per negociar, per una banda amb ERC, tal i com vam fer, i per l’altra amb En Comú Podem. Amb aquesta última força, no s’ha arribat a establir cap contacte formal, segurament a causa de la manca de temps. Respecte ERC, l’oferta que ens va fer no era prou satisfactòria perquè no es visualitzava la participació de MES a les eleccions.

El Consell va acordar que un cop acabades aquestes gestions es decidiria què fer de cara a les eleccions del 26J. Després d’això, es va procedir a una votació per internet entre els membres del Consell i per àmplia majoria, la Direcció va rebre el mandat de dir que no a ERC. Així doncs, MES opta per no presentar-se corporativament a les eleccions del 26J tal i com va fer el passat desembre. De la mateixa manera que llavors, demana el vot per les forces d’esquerres i sobiranistes.

En segon lloc, us informem que en el consell del passat dia 7, segurament ho haureu vist per la premsa, alguns companys i companyes, van dimitir dels òrgans de Direcció i del Consell de MES. Respectem la seva decisió, malgrat no compartir-la, però en tot cas, donada la importància d’aquest fet, hem de reflexionar sobre el que ha passat per tal d’aprendre dels errors i seguir treballant per millorar i créixer com a organització.

Estem treballant en els preparatius de la Conferència Política que se celebrarà el proper dia 4 de juny al Casinet d’Hostafrancs a partir de les 9 del matí. Tots els membres del partit heu rebut els documents d’aquesta trobada que actualment estan en fase d’esmenes. Us encoratgem a analitzar-ne els continguts i a enviar les vostres aportacions de cara a que els acords es prenguin amb el màxim consens i participació.

D’aquesta reunió i dels debats que se’n derivin han de sortir els fonaments ideològics de la nostra organització que han de servir d’impuls per la fase de creixement en la què estem immersos actualment. Cal reforçar la nostra presència en els ajuntaments. Cal crear noves coordinadores locals a tot arreu on no hagi arribat MES i preparar-nos per les properes eleccions catalanes, per arribar-hi amb força i amb una proposta clara per l’electorat.

Mentrestant treballarem per aconseguir la màxima visibilitat de la nostra formació i per proposar alternatives en els debats que dominen l’opinió pública catalana i les nostres institucions.

Fins ara hem hagut d’anar a remolc del calendari electoral. Per això hem de considerar el dia 4 com un nou inici per ser més forts i per anar més lluny.

Seguim!

Junta Directiva de MES, Moviment d’Esquerres

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *