Comunicat de premsa
7 de juliol de 2015
La nova direcció de MES, Moviment d’Esquerres, reunida ahir tarda, fa una crida a una convocatòria urgent de la Taula de partits i entitats sobiranistes que varen elaborar les línies bàsiques del Full de Ruta unitari.
Com a socialistes sobiranistes, volem que aquesta convocatòria serveixi per trobar els punts en comú per les eleccions del 27S. Considerem que aquestes eleccions han de ser plebiscitàries i constituents. MES fa una crida als partits i entitats sobiranistes per tal d’acordar un posicionament conjunt per adreçar un missatge clar a la ciutadania que ens porti a la victòria del SÍ per una Catalunya Estat.
D’altre banda, la direcció de MES, Moviment d’Esquerres es solidaritza amb els anhels del poble grec i insta les institucions comunitàries a reemprendre el diàleg per trobar la solució justa en benefici de tota la ciutadania.
Aquesta crisi ha de comportar un nou plantejament de la Unió Europea pel que fa a les polítiques d’austeritat que s’han demostrat ineficaces i injustes. Cal una forta democratització i un nou lideratge en la política europea.
