Close

"Del 3% del President Maragall a la sentència del Cas Palau"

COMUNICAT DE MOVIMENT EN RELACIÓ AMB LA SENTÈNCIA DEL CAS PALAU

Després de més de vuit anys, el cas Palau ja té una resposta judicial. Com ja va avançar el president Maragall, quan es va dirigir a Artur Mas, líder de CDC en el 2005, amb la contundent frase “Vostès tenen un problema i es diu 3%”, avui l’Audiència de Barcelona ha ratificat les paraules del president Maragall, condemnant finalment CDC i el seus responsables per haver rebut comissions a canvi d’adjudicació d’obres públiques.

Des de Moviment d’Esquerres, formació política que sempre ha lluitat activament per eradicar la corrupció, celebrem que els tribunals comencin a posar el fre a aquest tipus de comportament, que tenen un greu efecte sobre les institucions i els diners públics de totes i tots. Esperem que la justícia segueixi aquesta línia i s’apliqui sentència sobre tota forma de corrupció, independentment del tipus d’empresa o formació política que afecti.

Amb la sentència en mà, demanem a CDC que torni els diners obtinguts de forma il·lícita, una xifra que ascendeix a més de 20 milions -segons ha considerat la justícia-. I esperem les explicacions oportunes, en aquest cas, per part del PDeCAT, “hereus” directes de CDC.

Moviment d’Esquerres tenim clar que el camí cap a un nou futur només es pot aconseguir amb transparència i sense corrupció. Per això, volem que en el nou Govern no hi hagi cap persona vinculada amb cap cas de suborn i saqueig a les institucions, i s’adopti el compromís per part de totes les formacions polítiques per actuar de forma contundent contra la corrupció.

Per una República neta de corrupció, transparent i justa!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *