
Diumenge cal "Recuperar l'ambició"
És el del que van aquestes municipals: de tornar-se a il·lusionar, de gent d’esquerres, de voluntat, de ganes, de mirar endavant amb energies renovades, de que la ciutadania prengui els ajuntaments, de fer pobles i ciutats propers, d’innovació, de diàleg, de rigor…
El Punt Avui ha fet la crònica d’una trobada de BCN Ciutat Oberta, el col.lectiu que de la mà de Moviment d’Esquerres s’ha integrat a la candidatura per Barcelona que lidera Alfred Bosch (ERC).
Parlen de “Recuperar l’ambició”. Recuperem-la!
Llegeix la crònica:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/857012-recuperar-lambicio.html
