
El grup municipal d'ERC-MES Girona anirà a treballar el dia 6 de desembre
El grup municipal d’ERC-MES a l’Ajuntament de Girona ha anunciat avui que anirà a treballar el proper dia 6 de desembre. “Ens afegirem a les propostes d’accions cíviques i socials que decideixin les entitats”, ha explicat Roca. També pensen atendre als ciutadans que vulguin reunir-se amb el grup, alhora que celebraran una reunió interna per preparar el Ple municipal del proper dia 12. “Per nosaltres serà un dia laborable”, ha conclòs Roca.
Dia laborable
Maria Mercè Roca ha explicat que “la Constitució espanyola s’està utilitzant com una presó per als anhels democràtics d’una majoria de catalans”, i per aquesta raó ha defensat que la commemoració del dia 6 de desembre “no ens representa”. Aquell dia “ens afegirem a les propostes d’accions cíviques i socials que decideixin les entitats”, ha declarat Roca. A més, el grup té previst reunir-se amb els ciutadans que ho desitgin, i també celebraran una reunió interna per preparar el Ple municipal del dia 12. “Per nosaltres serà un dia laborable”, ha conclòs.
