Close

El nou partit de la diàspora socialista aposta pel 'sí-sí' en un referèndum

El nou partit fruit de la fusió entre NECat i Moviment Catalunya comença a donar les seves primeres passes com ‘l’espai de confluència de l’esquerra catalanista’. Amb l’escenari electoral a l’horitzó, la formació encara ha de decidir sota quin nom s’hi presentarà. El dia 30 ho farà públic en un acte polític. Avisen, però, que “no temen cap elecció” i que ja són presents a 200 municipis. Han apostat pel ‘sí-sí’ en un referèndum vinculant, que consideren ‘inapel·lable’.

Noms dels socialisme com Marina Geli, Jordi Martí i Pia Bosch formen part de la nova organització, a la qual confien sumar el moviment Avancem. Esperen que els socialistes crítics que també s’hi afegiran es desvinculin aviat del PSC.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *