Close

El Ple de l'Espluga de Francolí aprova la moció impulsada per MES durant les jornades municipalistes

SOM Espluga, el partit del qual participa MES Moviment d’Esquerres a l’Espluga de Francolí, va presentar ahir al ple municipal la moció per la derogació de la LRSAL i l’enfortiment de competències municipals que es va aprovar a les jornades municipalistes del passat 9 d’abril a Girona.

Es tracta del primer municipi que aprova la moció però s’espera que en altres municipis on MES té representació també es presenti per tal de donar als governs locals les competències necessàries per millorar la qualitat de vida dels ciutadans.

El text de la moció també demana que les administracions puguin gestionar el 25% de la despesa pública, que es recuperi el “Pla de Barris 2020” o l’impuls d’un protocol de bones pràctiques de participació ciutadana, entre altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *