Close

El preu de l'energia: la principal amenaça pel polígon petroquímic de Tarragona

Jordi Fortuny, membre de MES, Moviment d’Esquerres i conseller d’ERC-MES a Tarragona, publica dos articles al Diari de Tarragona i al Diari Més Tarragona, per explicar com la manca de competitivitat en els preus de l’energia a l’estat espanyol, està portant seriosos problemes a les indústries químiques de Tarragona.

Entre les principals conseqüències hi ha el tancament de la fàbrica Covestro (antiga Bayer) que tindrà afectacions directes a altres empreses com Ecros (principal subministradora de Covestro) que molt probablement haurà de tancar la fàbrica de Flix.

Entre les principals causes, Fortuny opina que hi ha la mala política industrial de l’estat espanyol.

030516 Energia i química – Jordi Fortuny

La crisi induïda del clor

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *