
El Punt Avui: Avancem i MES acorden anar junts al Baix Empordà
Moviment d’Esquerres i Avancem al Baix Empordà s’han compromès a treballar conjuntament per oferir un “espai únic” a aquelles persones “socialistes i sobiranistes que resideixen al Baix Empordà”. L’entesa que es va tancar diumenge es concreta inicialment amb la formació de quatre candidatures, a Calonge i Sant Antoni, a Sant Feliu de Guíxols, a Corçà i a Santa Cristina d’Aro.
Llegir més:
