Close

El Punt Avui: Avancem i MES acorden anar junts al Baix Empordà

Moviment d’Esquerres i Avancem al Baix Empordà s’han compromès a treballar conjuntament per oferir un “espai únic” a aquelles persones “socialistes i sobiranistes que resideixen al Baix Empordà”. L’entesa que es va tancar diumenge es concreta inicialment amb la formació de quatre candidatures, a Calonge i Sant Antoni, a Sant Feliu de Guíxols, a Corçà i a Santa Cristina d’Aro.

Llegir més:

http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/840233-avancem-i-mes-acorden-anar-junts-al-baix-emporda.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *