
El Punt Avui: MES anirà amb ERC a Tarragona i en coalicions en 100 municipis
Moviment d’Esquerres (MES), el partit sobiranista escindit del PSC, ahir va ratificar les seves candidatures municipals, la majoria en coalició per bé que una quinzena en solitari. MES formarà part de les llistes d’ERC a Tarragona, Figueres, Sant Joan Despí, el Masnou, Sant Cugat, Mollet, Terrassa, Mataró, Arenys de Mar i Boadella, i d’ERC i Avancem –l’altra escissió sobiranista del PSC– a Badalona i Sant Celoni. El partit que integra els exconsellers socialistes es presentarà amb les llistes d’ICV a Vilafranca, Sant Joan de Vilatorrada, Cerdanyola i Cervelló; amb ICV i Avancem a Cardedeu; i amb independents a Sant Andreu de Llavaneres.
Llegir més:
