Close

EL PUNT AVUI: Nova coalició entre MES i Unitat i Progrés Municipal

Notícia publicada al Punt Avui el 16/02/2019, signada per G. Pladeveya.

Han signat un acord per presentar-se junts a les eleccions locals
Sis pobles ja confirmats on hi haurà candidatura

“Fem poble, fem país.” És un dels conceptes que reivindica la nova coalició Unió de Partits Municipalistes (UPM.CAT), que concorrerà a les eleccions locals del 26 de maig. Ha estat creada arran de l’acord entre el Moviment d’Esquerres (MES) i Unitat i Progrés Municipal (UPM) de Torroella de Montgrí. UPM.CAT presentarà candidatura a Sant Feliu de Guíxols, Begur, Llançà, Torroella, Flaçà i Pont de Molins. Presumiblement s’ampliarà la llista, perquè hi ha converses amb altres pobles perquè s’uneixin al projecte, que pretén agrupar les llistes progressistes i amb vocació municipalista.

Llegiu l’article complet a El Punt Avui.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *