Close

El Punt Avui: "Per nosaltres el millor seria una llista conjunta"

  • “Estem atents al que diguin l’ANC i Òmnium; després prendrem la decisió de partit que sigui millor per reforçar el 27-S”
  • “El referèndum és inevitable; hem de saber exactament quants catalans volen la independència”
  • “Tothom s’ha de refundar i amb els anys ens hem de concentrar en un sol partit demòcrata”

Llegir més: http://www.elpuntavui.cat/politica/article/873603-lper-nosaltres-el-millor-seria-una-llista-conjuntar.html

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *