
El Singular: La cimera per la llista del 27-S s'amplia a Demòcrates i MES
En marxa la decisiva cimera al Palau de Generalitat, per decidir si hi haurà una llista unitària sobiranista. Cap a les 13:45 han entrat a la seu del govern els representants de CDC, ERC i la CUP, a més del president de l’ANC, Jordi Sànchez, i la d’Òmnium, Muriel Casals. Al cap de 4 hores, s’ha incorporat a la trobada el líder del nou partit Demòcrates de Catalunya (ex-Unió), Antoni Castellà, i els dirigents de MES (ex-PSC), Magda Casamitjana i Pere Almeda, cosa que ha obert tota mena d’especulacions. Si hi hagués acord caldria la signatura de totes les formacions que l’avalen.
