Close

En el 25N: "Diem prou a la violència de gènere"

Aquest 2017, ja són vuit dones les assassinades a Catalunya a mans de la seva parella o exparella. La darrera, ahir 24 de novembre, a la població de Vinaròs.

Aquestes víctimes són, però, només la punta de l’iceberg d’un problema que va molt més enllà. Un any més malauradament, hem de recordar que la violència de gènere no és un problema que afecti només l’àmbit privat, ans al contrari és un reflex de la desigualtat entre homes i dones encara existent a la nostra societat.

Per això cal treballar diàriament i seguir fent les reivindicacions que fem arreu de Catalunya, per tal de condemnar a aquells que estan vulnerant els drets i deures que defensem des de Moviment d’Esquerres i reclamar els valors d’igualtat i respecte vers tothom.

En el marc del Dia Internacional per l’eliminació de la violència envers les dones, ERC-Catalunya Sí, on MES en forma part, ha presentat les seves candidates a les eleccions del 21D, que representen el 50% del total de la llista. En representació dels socialistes sobiranistes de MES, hi ha assistit l’exdiputada de Junts pel Sí i candidata per Girona Magda Casamitjana i la candidata per Barcelona Carme Labòria.

One Response to En el 25N: “Diem prou a la violència de gènere”

  1. Joan Alcaraz

    Crec que els homes podem -i hem de fer encara molt més- perquè es resolgui un tema com aquest, tant i tant greu…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *