
ERC-MES Girona acompanya al Conseller Comín a visitar la UCI Pediàtrica de l'Hospital Trueta
Extret del blog de Maria Mercè Roca
Aquest matí, el conseller de salut del Govern de la Generalitat, Toni Comín, ha visitat la UCI Pediàtrica i neonatal de l’Hospital Trueta acompanyat de la portaveu del grup municipal d’ERC-MES a l’Ajuntament de Girona, Maria Mercè Roca, i del regidor Pere Albertí. El grup ha gestionat una trobada entre Comín i els treballadors, “que volien resoldre dubtes, plantejar demandes i parlar amb el conseller”.
UCI pediàtrica i neonatal
Els treballadors de la UCI pediàtrica i neonatal s’han mobilitzat en els darrers temps per demanar la dignificació de les instal·lacions i del servei, que actualment es troba en una situació força precària. Roca ha explicat que la conselleria de salut ja en va licitar fa setmanes la reforma per valor de 322.000€, i ha valorat positivament aquesta acció: “són fets tangibles en benefici del centre”, ha declarat.
La coalició, però, va reunir-se aquest estiu amb els treballadors del servei, que els van expressar demandes i dubtes concrets sobre el tema. En aquest sentit, el grup municipal d’ERC-MES a l’Ajuntament va gestionar una trobada entre el personal i el conseller, que s’ha dut a terme aquest matí. “Volem agrair l’actitud del conseller i la seva disposició per trobar-se amb els treballadors i preocupar-se pel Trueta”, ha declarat Roca.
En defensa del Trueta
Roca també ha posat en valor l’ampliació del servei d’urgències del Trueta per valor de 3’62 milions d’euros, “una inversió molt necessària per l’Hospital”. Per la portaveu del grup, ara cal obrir i resoldre el més aviat possible “un debat polític, professional i ciutadà sobre la ubicació del nou Trueta” i fer els passos previs necessaris per “avançar cap a la materialització del nou Hospital”. Roca ha declarat que el seu grup continuarà interessat en aquesta qüestió i que seguirà treballant de forma útil i concreta en favor de l’Hospital, “com hem fet en aquesta ocasió gestionant la trobada entre el conseller i els treballadors de la UCI pediàtrica i neonatal”.
