
ERC-MES Girona ens posem a disposició del Govern de la ciutat per fer front als afectes dels aiguats d’aquest divendres
Comunicat en relació als efectes dels aiguats produits ahir a la tarda a Girona
Ahir a Girona van caure 52 litres per metre quadrat d’aigua i pedres en poc més de mitja hora, produint nombrosos perjudicis materials en l’espai públic, en edificis i en comerços de la ciutat. Afortunadament no hem de lamentar cap dany a les persones. En aquest sentit, volem agrair la tasca dels cossos de seguretat i d’emergències per la seva eficàcia i diligència.
El grup municipal d’ERC-MES Girona a l’Ajuntament de Girona lamentem els danys que han patit els veïns i veïnes, els pagesos i hortalans i els comerciants i restauradors de la ciutat, i ens posem a la seva disposició pel que necessitin. Aquest matí, els regidors i regidores d’ERC-MES Girona han estat visitant diferents establiments de la ciutat per comprovar in situ l’abast dels desperfectes i per mostrar-los el seu suport.
Ens posem també a disposició del Govern de Girona i de la resta d’institucions per col·laborar en el que sigui necessari. Avui es començarà a fer la valoració material dels desperfectes causats, i en aquest sentit, esperem que els danys es reparin de la forma més diligent possible.
