Close

ERC-MES Girona treballarà demà dia 12 d'octubre

Els regidors i regidores d’ERC-MES a Girona han explicat que “demà 12 d’octubre és un dia laborable” i com a tal l’equip del grup municipal vindrà a treballar a l’Ajuntament. Maria Mercè Roca, portaveu de la coalició, ha declarat que “el 12 d’octubre es reivindica l’inici d’un genocidi i la festa d’un Estat que des d’ahir ja no és el nostre”. Per tot això, ha expressat, “no hi ha res a celebrar”.

La regidora ha explicat que el dijous és el dia en què el grup sol celebrar la seva reunió de treball setmanal: “Com qualsevol dijous, demà farem la reunió de grup per preparar la setmana vinent i posar en comú els diferents temes de ciutat que hi ha a sobre de la taula”. Roca ha expressat: “Viurem el dia amb la màxima normalitat i treballarem per Girona com qualsevol altre dia de l’any”.

Per últim, els regidors i regidores d’ERC-MES Girona han assegurat que el seu despatx a la tercera planta de l’Ajuntament “estarà obert i atendrà als ciutadans que s’hi vulguin acostar”. En aquest sentit, Roca ha explicat que “és habitual que la ciutadania vingui a veure al grup al despatx per expressar dubtes, crítiques o suggeriments i demà no serà una excepció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *