Close

ERC-MES Mataró continua treballant per bastir l’alternativa a Mataró

Comunicat del Grup Municipal d’ERC-MES Mataró respecte la possible Moció de Censura a l’actual alcalde a Mataró

Com a conseqüència de l’esperada decisió del GM de CiU de sortir del Govern municipal, la ciutat es troba ara en una situació inèdita: un Govern del PSC en minoria amb només l’alcalde i cinc regidors, molt fràgil, molt poc transversal, arraconat i sense capacitat de teixir pactes.

Tal com varem anunciar quan varem encetar les converses amb altres grups cara a una moció de censura, creiem que val la pena treballar per reforçar i dignificar el marc institucional i ampliar la majoria al govern municipal.

Amb aquests objectius ens hem ofert i hem col·laborat en aquest projecte:  per  ampliar la majoria al govern municipal, per donar l’estabilitat que Mataró necessita  i fent tot això des del compromís sincer de grups polítics molt diferents per constituir un pacte amb molt més pes ciutadà.

Per ara, això no ha estat possible. Tot i així,  pensant en Mataró com un actor imprescindible en les circumstàncies històriques que viu el nostre país,  continuarem treballant a la recerca d’un pacte de ciutat que aconsegueixi tots els objectius enunciats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *