Close

ERC-MES-MD Tarragona presenta una moció per censar els solars buits

L’Ajuntament de Tarragona haurà d’elaborar un cens de solars buits a la ciutat, gràcies a una moció presentada pel grup municipal d’ERC-MES-MD que va ser aprovada per unanimitat.

Malgrat que el regidor d’urbanisme, Josep Maria Milà, considera que “no és un problema a la ciutat”, aquesta mesura es va aprovar per unanimitat, i tal i com declara Jordi Fortuny, membre de la direcció de MES i regidor del grup municipal ERC-MES-MD: “Cal estudiar totes les possibilitats de creixement urbanístic sostenible a Tarragona i cal elaborar un cens de solars per saber quants n’hi ha, en quina situació estan i el possible ús al qual es podrien destinar”.

Josep Maria Milà assegura que “l’Ajuntament té perfectament estudiats els solars” i posa com a exemple “Ponent on gairebé no hi ha solars sense identificar” o “zones que tenim molt controlades com Joan XXIII i la Tabacalera” on asseguren que ja estan fent coses. Fortuny, en canvi, creu que “entre el centre de la ciutat i Ponent, es poden sumar gairebé un centenar de solars buits”.

Dues de les zones que tenen més solars buits són  Joan XXIII i la Tabacalera. Segons Fortuny, “és important donar sortida a aquestes zones” i destaca que “si l’administració no les fa atractives els promotors no s’hi fixaran”. El regidor també reivindica que el cens “ens servirà per mantenir bones relacions amb els propietaris dels solars i conèixer els casos concrets de cada un, un fet que ens permetrà negociar i buscar una alternativa al solar fins que no hi hagi una solució definitiva”

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *