Close

ERC-MES-MDC Tarragona demana la dimissió de l'alcalde Ballesteros pel cas #INIPRO

El grup municipal d’ERC-MES-MDC ha comparegut avui per demanar la dimissió de l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, i la portaveu de l’equip de govern per la seva suposada vinculació al cas “INIPRO”.

Tal i com recullen els principals mitjans, l’aixecament del secret d’una de les parts del cas ha permès descobrir que el jutge ja no se centra només en els ajuntaments socialistes que van contractar aquesta empresa sinó, directament, en el PSC. La sospita del jutjat d’instrucció número 1 de Tarragona és que els ajuntaments socialistes contractaven aquesta empresa però que la companyia, en realitat, treballava per al PSC intentant “donar suport des de les xarxes socials a l’alcalde Ballesteros” mitjançant la creació d’un grup que els mateixos implicats van definir com a “PSC ciberactivistes Ballesteros”.

Tota la informació sobre el cas en aquest enllaç del diari Ara

One Response to ERC-MES-MDC Tarragona demana la dimissió de l’alcalde Ballesteros pel cas #INIPRO

  1. Joan Alcaraz

    Pobre Ballesteros! Després del fiasco dels Jocs del Mediterrani, només li faltava això…

    El veig tan gris com el Ros. Però aquest, si més no, té un càrrec de president d’honor que, políticament, no sé si serveix massa per a res.

    Tarragona i Lleida es mereixen millors alcaldes!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *