
ERC-MES Sant Cugat demana arranjar els espais buits del pavelló de la Guinardera per a ús social
El grup municipal d’Esquerra Republicana-Moviment d’Esquerres Sant Cugat proposa rehabilitar l’espai en desús del pavelló de la Guinardera per tal que en puguin fer ús les entitats esportives. Els socialistes sobiranistes portaran la proposta en forma de moció al ple de l’octubre. El text estableix un termini de 6 mesos per tal de complir l’acord.
L’objectiu és incorporar en el pressupost de 2018 una partida per tal de dur a terme les obres d’arranjament necessàries. A més, el text també especifica la necessitat de consensuar amb les entitats esportives l’ús que cal fer d’aquests espais (local social, sala de formació, sala d’estudi, sala de reunions, etc.).
Aquest equipament disposa d’una planta superior de 321,40 m2 que es troba en desús actualment. De fet, algunes d’aquestes ja han manifestat la necessitat de comptar amb un espai d’aquestes característiques per al seu funcionament diari en el nou equipament.

One Response to ERC-MES Sant Cugat demana arranjar els espais buits del pavelló de la Guinardera per a ús social
Pingback: El govern no estableix calendari ni pressupost per a les obres de l’espai en desús de la Guinardera | Moviment d'Esquerres