Close

ERC-MES Sant Cugat vol repensar l'Observatori Sociològic perquè aprofundeixi en les desigualtats socials

El grup municipal d’ERC-MES Sant Cugat vol que l’Ajuntament incorpori a partir d’ara dades socioeconòmiques en l’Observatori Sociològic, l’enquesta que promou cada sis mesos per conèixer l’opinió de la ciutadania sobre diferents qüestions de la ciutat. “Creiem que aquest projecte ha d’anar molt més enllà i oferir dades que ens permetin detectar i aprofundir en desigualtats de classe, de gènere, edat, etc. Ha de ser una eina per conèixer problemàtiques de la ciutat, i no una eina de propaganda de l’equip de govern“, ha explicat la portaveu d’ERC-MES Sant Cugat, Mireia Ingla.

La moció, que també reclama recollir les dades a partir dels 16 anys, revindica que disposar d’indicadors socioeconòmics actualitzats, exhaustius i a disposició de la ciutadania és de vital importància per comprendre la realitat social de Sant Cugat i, d’aquesta manera, poder detectar i mesurar les problemàtiques i desigualtats socials de la vila. En aquest sentit, disposar d’aquests indicadors socials permetrà enfocar de forma eficient l’acció política al respecte.

Les poques dades socioeconòmiques que recollia l’Observatori, expliquen els republicans, es van deixar de prendre fa dos anys.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *